finetunen

De afgelopen periode is erg hectisch geweest waardoor we beter naar onze processen moeten kijken om U als klant beter te kunnen bedienen. Effectiever, en beter zodat we door efficientie minder kosten zullen maken en dat ziet u dus weer terug in de prijzen op de webwinkel.

Hierdoor hebben wij besloten om even een weekje een pas op de plaats te maken, alle processen doorlopen en waar nodig bijschaven. 

Wat betekent dit voor nu ? 

  • Klantenservice : Week 26 zullen wij zeer beperkt via email vragen beantwoorden
  • Bestellingen voor maandag 24 Juni worden maandagochtend verzonden.
  • Bestellingen na maandag 24 Juni worden ontvangen maar zullen in week 27 worden verzonden.

 

Wij hopen op deze manier een goede stap richting de toekomst te zetten waar u en wij van kunnen profiteren 

 

Vanaf week 27 staan wij dus weer helemaal klaar voor een frisse nieuwe start.

Tot dan!
Het Prikkabelwinkel team